vrijdag 27 augustus 2010

Groot grondbezitter

De buren stoppen er in het nieuwe jaar mee. En ik heb bij de volkstuin gevraagd of ik hun stuk erbij mag nemen en dan mocht!
Het bijhouden van de tuin gaat hartstikke goed. Mede doordat ik de paden niet bij te houden.
Het aanleggen voor de nieuwe paden ga ik op het nieuwe stuk ook zeker doen. Ookga ik het middenpad voor een deel betegelen.
Ik heb vast van de gelegenheid gebruik gemaakt door een blauwe bes en een vijg te kopen. Toch goed dat al die tuincentra al lekker vroeg met de kerstshows willen beginnen. ;-)

Volgend jaar wil ik een bed aanleggen met groene asperges. Ook de hoeveelheid aardappel wordt verdubbeld. De bonen worden van de erwten gescheiden. Beide krijgen een eigen bed. Genoeg plannen dus om grond te vullen.

Dit jaar ga ik al wel wat aan de grond doen. De knoflook mag tenslotte in september of oktober de grond in. En ook de bessenstruiken moeten nodig gesnoeid worden.

Voorlopig genoeg werk dus. Al zou iets droger weer heel fijn zijn.....

1 opmerking:

  1. Dat is leuk nieuws!!

    Kun je alvast beginnen met plannen maken. En het een en ander op papier te zetten.

    Ik heb een oud kasboek omgetoverd tot moestuinboek.Want als je het niet opschrijft vergeet je veel plannen door te voeren!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen