donderdag 13 mei 2010

Aardbeien en bessen voorzien van netten

Gisteren al een beginnetje gemaakt door wat buizen in bogen rondom en over de bessenstruiken te zetten.
Vandaag verder gegaan door eerst het onkruid rond de struiken te verwijderen. Zodra de netten er omheen zitten kom je daar toch minder makkelijk bij. En tenslotte het net rondom de struiken weten te krijgen.

Ook het aardbeienbed schoongemaakt en daarna beschermd tegen de vogels.


Nog 6 paaltjes de grond in gemept. Ik kan nu ook de laatste 2 paden en het laatste bed in orde maken. Dat kon niet eerder omdat de oude kas in de weg stond en later in de weg lag.
Een pad ook al vrij gemaakt van onkruid zodat ik morgen makkelijker verder kan.
Al zal ik wel eerst borderrand moeten kopen voordat ik het echt kan afmaken.

En de eerste Marokkaanse Munt geoogst.

1 opmerking:

  1. Jij hebt alweer een boel gedaan , ik heb vandaag oregano en zonnebloemen gezaaid en die in de kas gezet .

    succes verder groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen