zaterdag 29 mei 2010

Vreeken

Vandaag even heen en weer geweest naar Dordrecht. Ik was niet eerder in de winkel van Vreeken geweest. Wow wat een keuze. Ik kende de website natuurlijk wel en de keuze is daar ook reuze. Maar om het een keer live te zien was ook leuk.
Ik ging voor citroengras, mierikswortel en witte aardbei. De laatste was er helaas niet, er is een wachtlijst tot 2011!

De citroengras en de mierikswortel waren er gelukkig wel. Ook zeer grote prei (zaad), aubergineplant en basilicum genovese gekocht.
Voor anderen zoete aardappel, komkommer en paprika meegenomen.

Bij thuiskomst bleek er ook een pakketje van Vreeken te liggen. Had enige tijd geleden ook het een en ander besteld. Ik dacht dat ik die bestelling al compleet binnen had. Kan nu dus nog een plekje gaan zoeken voor sesam. De peulen (sugarsnaps) laat ik wel tot volgend jaar liggen. Daar heb ik volgens mij echt geen ruimte meer voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten