vrijdag 14 mei 2010

De laatste 2 paden

Vandaag 'even' naar de bouwmarkt geweest. O.a twee rollen met borderrand gekocht. Hiermee kon ik de laatste paden die ik dit jaar nog wilde maken, afmaken.
Helaas kwam ik voor het laatste pad nog wat houtsnippers te kort. Hierdoor is het anti-wortelplastic nog zichtbaar bij het laatste pad.
Het laatste bed wat hierdoor is ontstaan moet nog wel even gespit worden. Dat is een mooie klus voor een andere dag.
de laatste twee paden

In de kas twee gele tomaten gezet. Ook die heb ik vandaag gekocht. Ik ben nog op zoek naar zaad van de Italiaanse courgette. Dat is een geribbelde courgette. Ik ben bang dat mijn planten het niet overleeft hebben. Ze zien er niet zo heel mooi meer uit dankzij de kou. Maar die helaas niet gevonden, misschien kan ik het zaad morgen vinden op de plantjesmarkt.

In de kas hangen ook nog verschillende potten met aa
rdbeien. De plant die ik vorig jaar bij de lokale supermarkt hebt gekocht doet het super goed. Ik zitten enorm veel bloemen in. Ook zitten er al een paar, nu nog groene, aardbeien in.

de aardbei


1 opmerking:

  1. Prachtig zoveel bloemen, nu maar hopen dat je ook zoveel lekkere aardbeien krijgt!!

    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen