zondag 25 september 2011

De strijd tegen het onkruid

De afgelopen weken was ik aan het speuren naar hopen met houtsnippers. Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver. Een verse hoop houtsnippers toen ik onderweg was naar de atletiekclub.
Na afloop van de training in de auto gesprongen om een paar batsen en plastic zakken te halen.
Uiteindelijk zijn we met 2 auto's, 2 keer heen en weer gereden. Dat resulteerde in een mooie stapel snippers in de tuin.
Vandaag twee paden onkruidvrij gemaakt, voorzien van anti-worteldoek en snippers.
In mij andere deel van de tuin had ik dit al gedaan. En het scheelt zo veel werk. Kortom in het "nieuwe" deel ga ik dit ook in zijn geheel doen.

Hier onder de foto's voor en na....

Tevens voor de allerlaatste keer gezaaid:
1 rijtje rucola
3 rijtjes veldsla
4 rijtjes winterreuzen spinazie.

Daarnaast de witlof en een rijtje schorseneren geoogst.
De witlof ligt nu nog af te rijpen. De schorseneren verdwijnen tijdens het typen van deze blog in de pan.....

Ook nog een rondje met camera door de tuin gelopen.



voor

na







Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten