zondag 12 september 2010

Spitten, nu al!

Van het weekend hard aan het werk geweest. Ik heb een bed aangelegd in het deel van de buren. (wat ik er volgend jaar bijneem) Dat stuk moest eerst onkruidvrij gemaakt worden. (Een kruiwagen vol!!!). Daarna kon ik het omspitten. In dit bed komt straks de knoflook. De knoflook is besteld maar moet nog geleverd worden.
Ook de grond rond de bessenstruiken en de paden zijn weer schoon.

Ook het extra deel van dit jaar wat opgeschoond. Onkruid verwijderd en nog wat kapucijners geoogst! Ik had nog een tweede keer gezaaid en dat is dus goed gelukt!

Ik heb nu wel erg veel werk. Mijn eigen stuk, het extra deel van dit jaar (wat ik volgend jaar niet meer heb) en het stuk wat er volgend jaar bijkomt. Voor nu iets te veel omdat een deel erg veel achterstallig onderhoud heeft. Maar ook dat gaat goed komen.
Het zou wel fijn zijn als ik niet iedere keer de tuin wordt uitgejaagd door hoosbuien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten