zaterdag 17 april 2010

Kas IV

Het schiet niet echt op. Ik had echt gedacht dat we die kas even zouden neerzetten. De deur zit in elkaar maar moet deels weer uit elkaar omdat er een onderdeel verkeerd om zit. :-(
Er zijn al wel 6 ramen van het dak geplaatst. De clipjes van de ramen aan de zijkant moeten nog even los. Ik ben een strip vergeten te plaatsen. Dat ga ik van de week maar eens doen.

Ik zag dat mensen wat vragen hadden over de kas, het frame van de kas is gemaakt van aluminium en de ramen zijn van polycarbonaat. Ook mijn kas is dus erg licht. Gelukkig zit er een paar goede ankers aan. De ramen zitten er stevig in zodra ik alle middelen heb gebruikt die in het pakket zitten. ;-)

Vandaag radijs en spinazie gezaaid (volle grond).
De eerste radijs geoogst. Ja het was er maar 1. Hij smaakte naar meer.

Edit 19:35 uur
Gezaaid in bakjes in de woonkamer:
  • ijsbergsla
  • witte kool, brunswijker
  • stokroos (deze komt naast de voordeur van de flat te staan)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten