dinsdag 1 juni 2010

Foto's

Vandaag mijn camera maar weer eens meegenomen naar de tuin. Naast wat foto's ook het een en ander gedaan.
Veel onkruid verwijderd en op de lege plekken nog het een en ander gezaaid.
  • Sesam
  • Basilicum, gewoon, Genovese en rode (Dark Opal)
  • IJsbergsla
  • Zonnebloemen
  • Rettich
  • Radijs (half lange)
En dan nu de foto's:
aardbeien

Beestje op de geel bloeiende aardbei

de bessen van de buren (zonder netten = vogelvoer)

Hommel op frambozenbloem

de wijnbes (bloem)

de ontkiemende bonen

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk als alles goed groeit, niet?

    Ik hoop dat het echt snel weer wat warmer word,dat is goed voor veel groenteplanten.

    het blijft nu te nat en te donker.Vooral de bonen hebben er last van.

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de aardbeien al rood? Ik kan niet wachten totdat die van mij rood worden, iedere dag ga ik even kijken. Ze beginnen al mooi groot te worden, maar blijven nog steeds erg groen...
    Wat voor plant wordt sesam?

    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sesam kan tot 2 meter hoog worden. Omdat hij buiten staat wordt hij waarschijnlijk een meter hoog worden. Voor mij is het ook afwachten, ik heb hem nooit eerder neergezet.

    Mijn aardbeien hangen in de kas. Vandaar dat ik een kleine voorsprong heb.

    BeantwoordenVerwijderen