zondag 27 maart 2011

Migraine

Af en toe heb ik van die dagen dat mijn lichaam niet helemaal doet wat ik wil. Dit keer was het een heel weekend.
Vrijdag op zaterdagnacht werd ik wakker van een huizenhoge hoofdpijn. Dat kan maar een ding betekenen bij mij en dat is migraine en zit er maar een ding op en dat is medicijnen innemen. De rest van de dag enorm rustig aan gedaan.
Alleen de planten op de vensterbank wat ruimer in de aarde gezet.
Vanmorgen was het gelukkig minder erg en kon ik al weer wat meer.
Vanmiddag dus staan schoffelen en harken. Geen zware grondwerkzaamheden zoals spitten.
Wel 2 rijtjes bieten detroit kunnen zaaien, 2 rijtjes meiknol en 2 dahliaknollen de grond in, Tireno
en Duet.

Dankzij medicijnen is de migraine redelijk onder controle gekomen. Toch fijn dat ik even naar de tuin kon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten