woensdag 3 februari 2010

Eerste blog

Welkom op mijn blog over mijn moestuin.
Ik wil deze blog gaan bijhouden ter lering en vermaak. Vorig jaar ben ik gestart met mijn moestuin, toen heb ik in een schriftje bijgehouden wat ik wanneer gedaan heb.
Het digitaal bijhouden is misschien wel net zo makkelijk.

Heb je tips en/ of opmerkingen voor me? Ik hoor ze graag.

Mijn moestuin heb ik bij een volkstuinvereniging in het midden van het land. Het stukje (zand) grond wat ik beheer is 100m2.
Mijn handen jeuken om aan het werk te gaan helaas is grond nog bevroren en ligt er zelfs nog sneeuw op.



Vandaag heb ik wel twee kleine kweekkassen opgebouwd en neergezet. Fijn om toch alvast wat te kunnen doen.


Ik ben nog op zoek naar een grotere grote kas. Degene die er nu staat is echt te klein voor de plannen die ik heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten